Friday, March 15, 2013

tribute to kawan

aku rasa siapa jadi kawan aku confirm dia kena di susahkan utk dengar keluh kesah kak esah dan rambling aku all the times, tapi bonus aku seorang tak suka sedih , kawan nangis pun aku cuba ceriakan ...sorang kawan ckp aku ni jenis hati kering (apa dia ingat hati aku boleh salai ke? ) dia kata jangankan nangis , empangan kemubu pun dia tak pernah nampak setelah 10 tahun kenal aku (propa ! aku pernah nangis kot )

jadi ini tribute utk kawan kawan aku yang super cool , korang tahu siapa korang , dlm selamba sound , korang punya care and concern mmg terbaik ...may we be friend here and hereafter mcm aku doa kat depan kaabah ...

kawan .
kalau ada crush nombor 1 aku sms kamu
walau crush aku buruk tingkah atau alim
korang tetap kata
try as it best , for the best

kawan
siapa lagi kalau bukan korang
tempat aku nak ajak jadi food tester
dari restoran lima bintang sampai gerai tepi jalan
semua kita cuba bersama
review bersama

kawan
dgn kamu tempat aku melagha cerita
kamu dlm bosan kantuk masih sudi melayan
saling mengingatkan
berkongsi nota catatan
hakikat kehidupan

kawan
maka tatkala usia 2x kita masih tiada separuh diri kita
aku mula belajar
aku tak pernah sendiri
kerna kamu mengiburkan hati
selain yang pasti Allah senantiasa bersama diri ini

wink wink ---aku gagal menulis ... tp mereka senarai top top perang yang saya kagum, semoga impian ke mekah bersama tercapai ..amin

No comments: