Wednesday, January 27, 2010

What we deserve

Office aku akan meriah jika aku dpt sms ..especially dari orang yang aku sayang : tp aku terpikir apsal sampai 2 kali sms serupa + kawan aku kasi mangkuk tambah pagi tadi

SMS 1
Always ask God to give us what we deserve and not what we desire ..Our desire may be few, but we deserves a lot


SMS 2
Eveyone wants happiness, no one needs pain, but it is not possible to get a rainbow without a little rain

SMS3
Aku minta pada Tuhan stangkai bunga segar, Ia beri kaktus berduri , Aku minta rama rama , diberi ulat berbulu, aku sedih dan kecewa , namun kemudian, kaktus itu berbunga ,indah sekali dan ulat itu menjadi rama rama yang chantek. Itulah jln Tuhan indah pada masaNya, Tuhan tak memberi apa yang kita harapkan , tapi ia memberi apa yang kita perlukan , kadang2 kita sedih dan kecewa , tapi jauh diatas segalanya ia sedang mengatur yang terbaik dlm hidup kita.



--soalan aku:
1. apsal sume sms ni cm sama?
2. apsal sume pasal mengubat hati lara


KESIMPULAN::
Maha pencipta tahu yang terbaik buat hambaNya

No comments: