Sunday, May 12, 2013

mencari suami untuk ke mekah

     
chirpy_chummy : mana nak cari jubah chantek tu, dkt bangi RM150, kalau dkt mekah bwh 100 , dengan tulisan bawah 140 aksara supaya dapat di sumbat dalam susur masa ...kicauan mungkin di baca , mungkin tidak , probability 0:1 ...
@nisafromkl  @chirpy_chummy : mohler kita ke mekah kak oi  ...see probability 0:1 dibaca kawan aku panggil dia along --(along said in the heart : aku teringin nk pegi lagi)
@chirpy_chummy : along , sekarang pegi mekah kena ada mahram
@nisafromkl : cari suami , atau mahram jadi peneman , bertinggut tunggu umur 45 tu , selain doa panjang umur.
@chirpy_chummy :mana nak cari suami , kau dah dpt?
@nisafromkl : tak , jom cari sama sama - cari suami untuk ke mekah


**************************
baru intro ---cari suami untuk ke mekah .... awal2 kena ckp terus terang ada sangkut dengan yang hidup dan telah pergi , fiction tu ada sbb jalan cerita manusia yang reka ... kisah perjalanan dua wanita dalam cuba mencari teman pendamping /imam in life+ akhirat whatever between  dan paling penting boleh dibawa menjadi mahram yang melepaskan diri lepas ke tanah suci dan dekat visa status : mahram -- zawaj  , sebab tahun lepas mereka berdua  guna mahram yang memang lesen besar punya mahram --abi , bangga habis kot sebab bersama abi masing masing untuk ke tanah suci , cuma kalau tahun hadapan dapat naik status ke mekah dengan hubby pun seronok jugak kan?

                                                     kredit kepada :sini

No comments: