Monday, July 5, 2010

dimana saja yang aku suka

apa perasaan kamu semua , nak beli ayamas pack dlm fridge , tp dekat sebelah tu ada budak tengah kencing...bukan terkencing,

Ini peristiwa di TESCO RAWANG , aku tak tahulah emak fashion apa ...serba ringkas mungkin ...sewaktu anak lelaki dia tengah jerit ..mak nak kencing ..dengan selamba dia ambil satu plastic (yang aku rasa dia angkut plastic kita beli ikan or sayur yg transparent) ..dia dekatkan sikit anak dia ketepi fridge yang ala ala bleh la main hide and seek dan suruh anak dia kencing kat situ.

Terbantut selera aku nak beli packet ayamas kat area tu walaupun aku tahu takde perkaitan ayamas yang dah pack dengan budak kencing. Tapi geli dowh ...

Pastu korang tahu mana mak dia buang , dia ikat then ada satu tong sampah dekat situ dia buang ..yeark !!! aku masih membayang ...

Ala , pegilah tandas kot ya pun anak nak terkencing

4 comments:

Anonymous said...

nafsu bershoping mengatsi segalanya..

Annabuadiary said...

sampai tak sempat bawak anak gie tandas ...

Anonymous said...

So kolot.

Annabuadiary said...

bukan kolot ...pengotor lebih tepat mungkin